Компанія AVON розповсюджує свою продукцію за методом
прямого продажу. Прямий продаж – це
реалізація товарів та послуг кінцевому споживачу за межами звичайних місць
роздрібної торгівлі шляхом індивідуальної презентації товарів чи послуг.
Характерними ознаками методу прямого продажу є
безпосередній контакт зі споживачем у зручному для нього місці, демонстрація
продукції та вичерпна консультація продавця щодо неї та можливостей бізнесу
прямого продажу.
Основну роль у посередництві між
компанією-виробником і кінцевим споживачем виконують незалежні продавці або
дистриб’ютори, консультанти, представники тощо.
Прямий продаж може здійснюватися один-на-один
або шляхом організації групової презентації. Методом прямого продажу може
продаватися продукція та послуги, товари тривалого використання.
Прямий продаж є зручним для споживачів продукції,
які бажають мати альтернативу магазинам чи іншим традиційним закладам
роздрібної торгівлі.
Цей метод придбання продукції стає дедалі
поширенішим, адже має певні переваги для споживача:
- економія часу -
здійснення покупки у зручний час;
- доступ до широкого
спектру якісних товарів;
- безпосередній
контакт та спілкування з продавцем;
- високий рівень
сервісу;
- консультація та
демонстрація відповідно до індивідуальних потреб;
- можливість
спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею;
- можливість повернути
товар протягом передбаченого терміну;
- персональна доставка
у зручне для клієнта місце;
- наявність гарантій
та післяпродажного обслуговування, 100% гарантія якості.
Робота консультанта приваблива тим, що пропонує:
- Додатковий дохід,
можливість покращити матеріальне становище;
- Гнучкий графік
роботи та можливість більше часу проводити з родиною;
- Відсутність
безпосереднього керівника;
- Можливість розпочати
власний бізнес;
- Можливість
спілкування з людьми.
Метод прямого продажу популярний, про що свідчать дані дослідження,
проведеного Українською Асоціацією Прямого Продажу за 2008 рік:
- Серед компаній, які
працюють за методом прямого продажу в Україні, AVON
посідає перше місце за рівнем першого згадування назви компанії
опитуваними (у середньому 28% респондентів – 38% жінок та 19%
чоловіків).
- Варто відмітити, що AVON на відміну від інших торгівельних марок, які
майже однаково згадуються представниками різних вікових груп, найчастіше
зустрічається при першій згадці людьми у віці 16 – 35 років.
- 24% населення
купували продукцію AVON – один з найвищих
показників у галузі прямого продажу.
- AVON
у числі лідерів серед копаній прямого продажу, продукція яких популярна
серед споживачів усіх вікових груп у віці до 45 років.
|