Історія успіху компанії AVON - це історія
успіху кожної жінки, яка відчула відповідальність за світ і впевненість у своїй
здатності зробити його кращим.
З
тих пір, як в 1886 році засновник компанії Дейвід Макконнелл випустив у продаж перший
продукт - парфумерний набір Little Dot Perfume Set, AVON пройшла великий шлях.
Сьогодні це найбільша в світі компанія, яка стала настільки відомою завдяки
організації і розвитку системи прямих продажів. Ідея продавати парфумерію і
косметику жінкам через торгових агентів народилася, коли Девід працював
комівояжером в одному з Чиказьких видань. Своїм клієнткам як подарунок за покупку
книги Девід дарував маленький флакончик парфумів. І цей маленький подарунок
став настільки популярним серед його клієнток, що змусив Дейвіда замислитися
над питанням: «Чого ж більше чекають від нього його клієнтки: книгу або новий
аромат?» Книжки стали минулим для Макконнелла, в парфумерії він бачив набагато
більше перспектив. Так в 1886 році була заснована компанія California Perfume.
Авторство
створення унікальної структури прямих продажів «Каліфорнійська Парфумерна
компанія» належить першому співробітнику California Perfume, місіс Персіс Фостер Імс Альбі.
Саме вона зрозуміла, що жінки чудово впораються з роллю торгових агентів,
пропонуючи парфумерію своїм подругам, сусідкам, родичкам. Хто, як не самі жінки
чудово розуміли бажання і потреби один одного? Можливість спілкування,
заробітку і самореалізації, яку пропонувала компанія, була воістину
революційним рішенням, адже в кінці 19 століття жінки ще не мали права брати
участь у виборах. Ідея, яка дозволяла б поєднувати роботу з сімейними
обов'язками, здавалася просто фантастичною. Стати торговим агентом компанії
могла будь-яка жінка. Єдиною умовою її роботи було пропонувати продукцію тільки
в тих районах, де її знали, на відміну від інших торгових агентів, які
роз'їжджали по всій окрузі. Так жінки завойовували довіру своїх місцевих
клієнтів.
Лабораторія «Каліфорнійскої Парфумерної Компанії» в Сафферні (штат Нью-Йорк),яка була заснована в 1897 році
До
кінця 19 століття в «Каліфорнійській Парфумній компанії» вже працювало близько
5 тисяч торгових агентів, обороти компанії росли з кожним роком. Компанія дала
можливість багатьом жінкам отримувати солідний заробіток, продаючи парфумовану
продукцію компанії. У 1987 році в Сафферні, штат Нью-Йорк, у компанії з'явилася
своя лабораторія, в якій працювали з десяток співробітників. Вже в 1899 році
лабораторії знадобилася площа вдвічі більше, а в 20-ті роки минулого сторіччя
лабораторія виросла в 20 разів. Сьогодні - це передовий науково-дослідний
центр, оснащений найсучаснішим обладнанням.
У
лабораторіях Сафферна працюють більше трьохсот першокласних фахівців і вчених у
галузі біохімії, фармакології, молекулярного моделювання, бактеріології, та
інших напрямках косметології. Щороку в лабораторії AVON розробляються близько
1000 нових продуктів, багато з яких стали унікальними відкриттями в
косметології.
Перші продавці-консультанти Каліфорнійскої парфумерної компанії.1917 рік
У 1915 році «Каліфорнійська Парфумерна
Компанія» була визнана гідною золотої премії на виставці Panama-Pacific за
високу якість усього асортименту продукції та дизайн упаковки. На сьогоднішній
день 100% гарантія якості залишається візитною карткою компанії. На початку
минулого сторіччя компанія стрімко і успішно розвивається: розширюючи свої
географічні кордони (у 1914 році відкривається представництво в Канаді), і
збільшуючи асортимент пропонованої продукції (в 1906 році асортимент компанії
налічував 117 найменувань). Назва Каліфорнійська парфумна вже не відображала
суті бізнесу компанії. Дейвід Макконнелл-молодший, який керував компанією після
смерті батька, перейменовує компанію в AVON в пам'ять про батька, який був
шанувальником творчості Вільяма Шекспіра, на честь міста, де народився цей
знаменитий англійський драматург, Стредфорда-на-Ейвон.
Розвиток
компанії не зупинила і Велика Депресія, за цей період обороти компанії зросли в
кілька разів. Після смерті Дейвіда Макконнелла-молодшого, в 1946 акції компанії
AVON продаються на Нью-Йоркській фондовій біржі. Настала Нова ера в історії
AVON. Рекламна кампанія "Дін-дон, у двері дзвонить AVON» ( "Ding Dong
Avon Calling"), яка стартувала в 1954 році і тривала по 1967, стала однією
з найбільш тривалих і найбільш успішних рекламних кампаній у світі. У 1957 році
компанія нараховує вже 100 тисяч представників. У цей період AVON виходить на
міжнародні ринки.
У 70 - 80-ті роки різко збільшується кількість працюючих жінок, і здається, що
метод прямих продажів стає менш ефективним. Керівництво компанії намагається
протистояти негативним тенденціям, набуваючи інші фірми, наприклад, ювелірний
дім «Тіффані». Але незабаром, у компанії приймається стратегічно правильне
рішення: сфокусувати всі зусилля на просування в першу чергу косметичних
товарів, і відродити основоположні принципи методу прямих продажів.
У
1988 році президентом і генеральним директором AVON стає Джеймс Престон. Своїм
головним завданням він вважав «повернення до основ». Він став ініціатором змін
і в сформованому адміністративному устрої AVON. У той період керівні позиції
компанії належали чоловікам. Престон ж почав залучати талановитих і
цілеспрямованих представниць прекрасної половини людства. «Я став прагнути до
того, щоб як мінімум 50% керівних посад займали жінки», - розповідав Престон.
Сьогодні компанія AVON у списку 10 провідних
компаній, якими керують жінки. Номінанти оцінюються Національною Асоціацією
Жінок-Керівників (NAFE) за такими критеріями: кар'єрний ріст і розвиток жінок в
компанії, рівна заробітна плата у чоловіків і жінок, що займають однакові
посади, програми підтримки, такі як програма забезпечення балансу трудової та
сімейного життя жінок компанії та інше . У період керівництва Престона, у
компанії з'явилася молода і цілеспрямована Андреа Джанг, яка очолила відділ
маркетингу. У 1999 Андреа обирається Головою Корпорації. Ця унікальна і
талановита жінка сьогодні одна із самих впливових фігур на хмарочосі
американського бізнесу. У 2004 журнал Forbes включив пані Джанг до списку 100
найвпливовіших жінок у світі. Андреа входить до ради директорів відомих
міжнародних корпорацій, таких як General Electric і Apple. Вона частий гість
популярних ток-шоу.
Велику увагу Андреа Джанг приділяє благодійності та
корпоративній соціальній відповідальності. У березні 2009 року компанія AVON зайняла
18 позицію в списку 100 провідних компаній у сфері корпоративної соціальної
відповідальності. У 1955 році з грантом у 400 доларів був заснований Фонд AVON.
Сьогодні завдяки філантропічній ініціативі компанії в усьому світі залучено
понад 660 мільйонів доларів на підтримку програм, покликаних покращити життя і
становище жінки в сучасному суспільстві.
Співпраця з
зірками, яку AVON почала в 90-х роках минулого століття, стало ще однією
візитною карткою компанії. Так в колекцію ароматів AVON потрапили кілька
парфумів від знаменитостей, наприклад Uninhibited від співачки Шер і Deneuve
від французької кінодіви Катрін Деньов. Сьогодні AVON співпрацює з провідними
парфумерними будинками Quest International, Firmenich, IFF. Активно укладаються
і підтримуються альянси з зірками і відомими дизайнерами. У їх числі Сальма
Хайєк, Різ Уізерспун, Кортні Кокс, Патрік Демпсі, Крістіан Лакруа, Будинок моди
«Унгаро» ...
Що таке AVON сьогодні? Це близько шести мільйонів представників більш ніж в ста
країнах світу. У широкому асортименті компанії представлені найрізноманітніші
продукти - від косметики до аксесуарів і прикрас, кількість найменувань яких
нараховує більше 1000!
У вересні 2009 компанія успішно святкує своє 12-річчя в Україні і пишається
тим, що ставши її незалежним представником, величезна кількість наших
співвітчизниць скористалися можли- востями самореалізації та фінансової
незалежності, що надаються AVON жінкам по всьому світу! Адже AVON - це компанія
№ 1 для жінок, місія якої залишається незмінною: «Бути компанією, яка краще за
всіх розуміє і задовольняє потреби жінок всього світу в якісній продукції,
висококласному обслуговуванні і САМОРЕАЛІЗАЦІЇ».
Ось як говорить про
компанію Андреа Джанг: «У нашій
продукції укладені самоповага, сила, впевненість в собі. Я стверджую, що мова
йде про фінансову незалежність, про відчуття сили і почуття гордості за саму
себе. Мова йде про те, щоб бути красивою, що б ви не вкладали в це поняття! »
Сучасний науково-досліднийцентр компанії AVON,загальною площею20 тис квадратних метрів,був заснований в 2005 році
ІСТОРІЯ В ДАТАХ
1886 |
Дейвід Х. МакКоннелл заснував «Каліфорнійську Парфумерну Компанію» і призначив першого незалежного представника Міссіс Албі. Першим продуктом став набір парфумів. |
1896 |
2 листопада «Каліфорнійська Парфумерна Компанія» видає свій перший каталог. |
1897 |
«Каліфорнійська Парфумерна Компанія» відкриває свою першу лабораторію у Сафферні, штат Нью-Йорк. |
1906 |
З'являється перша реклама компанії в журналі Good Housekeeping (у перекладі – "Домашнє господарство”). |
1914 |
Канада стає першим ринком за межами США – відкрито представництво у м. Монреаль. |
1927 |
В асортимент продуктів компанії введена лінія по догляду за шкірою. |
1939 |
"Каліфорнійська Парфумерна Компанія” була офіційно перейменована на "Ейвон Продактс Інк.” (Avon Products, Inc.). Ім'я компанія отримала на честь річки в Англії, на якій знаходиться місто Стредфорд-на-Ейвоні - місце народження Вільяма Шекспіра, улюбленого драматурга засновника компанії Дейвіда МакКоннелла. |
1946 |
"Ейвон Продактс, Інк.” стає компанією, акції якої продаються на біржі. |
1954 |
Запускається рекламна кампанія «Ding Dong Avon calling» (у перекладі –
«Дин-дон - в двері дзвонить Avon»), яка діяла до 1967 року. Ця рекламна
кампанія AVON стала однією з найбільш тривалих і успішних рекламних кампаній
в історії. |
1955 |
Засновано Благодійний фонд AVON. |
1957 |
Кількість Представників сягнула 100 000, AVON перетнув історичний рубіж - показник продажу 100 мільйонів доларів США. |
1959 |
"Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Европи, відкриваючи офіси компанії у Німеччині і Великобританії. |
1961 |
|
1969 |
"Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Азії, відкриваючи представництво в Японії. |
1978 |
При кількості Представників один мільйон AVON досягає показника продажу 2 мільярди доларів США. |
1986 |
Продажі компанії по всьому світі перевищують відмітку 3 мільярди доларів
США. |
1989 |
AVON стала першою косметичною компанією, яка оголосила про припинення випробувань нових косметичних засобів на тваринах. |
1990 |
AVON починає свою діяльність у Китаї. У 1998 році, у зв'язку із забороною прямого продажу урядом країни, AVON пропонує свою продукцію на ринку Китаю у роздріб. |
1991 |
"Ейвон Продактс, Інк.” виходить на ринок Центральної та Східної Европи, відкриваючи офіси у Чеській Республіці та Росії. |
1992 |
AVON стала першою косметичною компанією, яка застосувала фруктові кислоти
при виробництві косметичних засобів для догляду за шкірою (Anew Perfecting
Complex for Face). |
1993 |
AVON починає програму «Разом проти раку молочної залози», спрямовану на підвищення рівня обізнаності про проблему, а також залучає благодійні кошти через продаж спеціальної продукції «Рожева стрічка». |
1996 |
AVON стає офіційним косметичним спонсором столітніх Олімпійських Ігор в Атланті, штат Джорджія. AVON починає працювати в Африці, відкривши новий офіс в ЮАР. |
1998 |
У Південній Каліфорнії проводиться перший похід із залученням благодійних внесків у рамках програми «Разом проти раку молочної залози». |
1999 |
Андреа Джанг стала першою жінкою, яка обійняла посаду Президента і
Виконавчого Директора «Ейвон Продактс Інк.». |
2000 |
Першими всесвітніми послами AVON стали знамениті тенісистки сестри Венера і Сирена Вільямс. |
2001 |
Компания розпочинає програму AVONWellness. |
2003 |
AVON вводить торгівельну марку Mark – бренд для дівчат, і представляє нову програму AVON Wellness. |
2004 |
Благодійний фонд AVON розпочинає нову соціальну програму проти насильства у сім'ї під назвою «Скажи «Ні» домашньому насильству», послом якої є відома актриса Сальма Хайек. |
2005 |
Благодійний фонд AVON святкує своє 50-річчя, а сума зібраних ним
благодійних коштів у всьому світі досягла 450 мільйонів доларів США. |
2006 |
AVON святкує своє 120-річчя, як компанія, що впродовж всієї історії
пропонує жінкам можливості самореалізації. |
2007 |
AVON почала свою першу глобальну інтегровану маркетингову кампанію
Hello Tomorrow («Вітай майбутнє») та провела Всесвітній Саміт за Краще
Майбутнє в ООН у Нью-Йорку. |
2008 |
AVON проводить в ООН другий Всесвітній Саміт за Краще Майбутнє, де
представляє браслет «Здійсни мрію» і оголошує про зобов'язання передати
1 мільйон доларів США до фонду ООН для спонсорування програм проти
домашнього насильства по відношенню до жінок. |